מורידה את הכובע בפני #primark על השקת קולקצית בגדים מותאמת לנשים במנופאזה. מי שלא מכיר את התופעה, מדובר בגיל המעבר אצל נשים, השלב בו המחזור מפסיק ומתחילות תופעות קסומות כמו גלי חום, חוסר בשינה ועוד כל מיני מטעמים הורמונליים. #primark עבדה על הקולקציה 5 שנים והיא כוללת מגוון בגדים מחזיות ועד פיג׳מות שמשלבים בדים שיודעים לספוג חום של גלי חום ומייד לקרר את הגוף לאחר מכן, והפוך, יודעים לספוג קור ולחמם את הגוף.
כמה תובנות:
1. שמים את התופעה על המפה - מדהים איך שאנחנו בשנת 2022 ועדיין הנושא של מנופאוזה לא מדובר מספיק, או מוסבר מספיק או מקבל מספיק מענה מצד מותגים. וגם איזה כיוון מדהים, לחשוב על פרטי לבוש, שעד עתה כולם היו עסוקים בלחשוב על סוגי הורמונים ותזונה מתאימה לפתרון הבעיה. כל דבר שיכול לסייע הוא ברכה ולכן יש כאן חשיבה מדהימה בעיני, הם הרחיבו את הסקופ החוצה (תרתי משמע, לא לתוך הגוף אלא מחוצה לו).
2. אותנטיות - גם התקשורת השיווקית מאוד אמיתית וכנה מראה את הנשים כפי שהן, לא דוגמניות על חלל ויתרה מכך גם לא זקנות בלות כי מנופאוזה מתחילה בכל מיני גילאים!
3. הבידול - #primark היא כלבו ענקי, אחת מתוך הרבה מאוד כאלו וכולם מנסים לייצר בידול, בדר״כ כולם מוכרים את אותם המוצרים והמלחמה בעיקר היא על חוויית לקוח. יש כאן חשיבה מקסימה של פיתוח עסקי שמהווה להם גם יתרון תחרותי (יש כאן טכנולוגיה שלקח כמה שנים לפתח וכנראה יקח יותר מדקה לנסות להעתיק) וגם ממצבת אותם כחדשנית.
מאחלת להם המון בהצלחה! https://www.primark.com/en-gb/c/women/nightwear-and-lingerie/collections/menopause
Comments