פרסונליזציה. חברת unmade גייסה השבוע 5.62 מיליון דולר לטובת הרחבת הפעילות שלה של פרסונליזציה של בגדים. לחברה יש תוכנה המאפשרת הדפסה פרסונלית על סריגים וחולצות וכבר היום היא פועלת באנגליה עם גופים כמו Farfetch ו- Selfridges. המטרה של סבב הגיוס הנוכחי הוא להרחיב את פעילות החברה לאירופה וארה״ב. כמה תובנות: 1. פרסונליזציה- כבר לא מילה אופנתית אלא צורך אמיתי של צרכנים להרגיש שהם ייחודיים. היום חברות רבות מאפשרות לך לעשות נעל עם השם שלך, בצבעים שאתה בוחר, או לבחור טישרט בעיצוב אישי שלך. כרגע מדובר במהדורות מוגבלות כי זה בעייה ייצורית (לא ממש משתלם כלכלית לייצר בגד אחד ולא סדרה) אבל זה ילך ויגדל 2. הפוטנציאל - אחת הבעיות הגדולות של חברות היא שהן נשארות עם עודפים ואז נאלצות לעשות מבצעים על הבגדים וכך מגיעות להפסדים. בעידן דיגיטלי ייצור לפי ביקוש יכול מאוד לשפר את המצב ולגרום לכך שחברות תייצרנה רק לפי ביקוש. ככל שיהיה יותר צורך בכך כך התהליך ילך וישתפר. 3. איכות הסביבה- זה מונע פסולת מיותרת של בדים כי כל מה שמייצרים נמכר. 4. עצם העובדה שמדובר כבר בגיוס שני מעידה שזאת מגמה הולכת ומתחזקת. אשמח להארות בנושא לאתר https://www.unmade.com/ לכתבה-
ddit
Comments