top of page
ddit

סוני מגייסת כסף לחולצה עם מזגן לביש

הפוסט הזה מתחלק לשניים: החלק הראשון מתייחס לכך שסוני משיקה פרויקט גיוס המונים למזגן בגודל של בטריה שמתלבש על הבגד ומקרר/ מחמם אותך בהתאם להנחייה שלך דרך הסלולר. החלק השני- הוא העובדה שלסוני יש פלטפורמה לגיוס המונים. הפלטפורמה הוקמה כבר ב 2015 והיא נותנת במה לרעיונות חדשניים שעובדים שלה רוצים לקדם. הנהלת החברה מסננת רעיונות, משקיעה קצת כסף ואת השאר העובדים מגייסים דרך אתר גיוס המונים. כמה תובנות: 1. אקסלרטור של חדשנות- מעבר לתמיכה המדהימה של ההנהלה בחדשנות, עצם העובדה שהרעיון מתגלגל החוצה ודורש מימון מגדיל את המוטיבציה של העובדים לייצר חדשנות שגם תצליח 2. מכון מחקר לחדשנות- תחשבו על זה, עצם העובדה שחברה רואה את כל החדשנות שלה על פלטפורמה שקופה ומזהה למה מגייסים הכי מהר את הכסף ולמה לא, מאפשר לה לדעת בשלב הבא על איזו חדשנות להמר. הצרכנים הופכים לקבוצת מיקוד קלה ונגישה ללא עלויות גבוהות. 3. ניסוי וטעייה- יש כבר ביקורת על המזגן הקטן החמוד הזה שהוא לא ממש מחזיק להרבה שעות, אבל ככה מתחילים ומשתפרים עם הזמן. חדשנות אין לה זמן, עד שמשיקים אותה היא כבר לא רלוונטית, זה עידן של מוצר של 70% ולא 100% וכל ביקורת עוזרת לו להתייעל במהירות שנדרשת בעידן משתנה כזה. הא, והמוצר הזה כבר גייס את הכסף הנדרש ואף יותר. צפו בסרטון באתר. לאתר של סוני (הוא ביפנית) https://first-flight.sony.com/pj/reonpocket לכתבה- https://www.engadget.com/2019/07/28/sony-reon-pocket-wearable-air-conditioner/?fbclid=IwAR3ENogJJfqfvDfDYDoUXo2HgOZq78zF98sPcMm_CawXv_R9HfC7DtnlKLk


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page