top of page
ddit

נייק ומיקרוסופט משיקים קולקציה של נעליים וקונסולת משחק לכבוד השקת הסרט Space Jam: A New Legacy

לכבוד ההשקה של סרטו החדש של לברון ג׳יימס Space Jam: A New Legacy, מייקרוסופט חברה לנייקי ומשיקה מארז משולב של שלט XBOX וזוג נעליים של נייקי.

שימו לב לפרטים: נעל אחת מייצגת את רוד ראנר (הכחולה) נעל שנייה מייצגת את Wile E הזאב המסכן שרודף אחרי רוד ראנר, שניהם, דרך אגב, מופיעים בסרט. גם הקונסולה ממותגת ומשלבת את שתי הדמויות יחד עם כל מיני אלמנטים נוספים מהסרט וכמובן אלו שמקבלים את הערכה זוכים לקבל גישה למשחק הייעודי ב- XBOX שנוצר לכבוד הסרט.

והשוס- הערכה מושקת אך ורק לחברים באפליקציה SNKRS PASS של נייק (ראו כתבה שלי בדה מרקר).

כמה תובנות:

1. חוויה, חוויה, חוויה - הרף עולה ללא ספק בדרך לייצר חווית לקוח עבור הצרכנים. החיבורים המדהימים והיצירתיים של מותגים הופכים לחלק קריטי בסיפור ההצלחה של מהלכים שיווקיים וכלי חזק מאוד עבור יחסי הציבור. (נחשו בכמה בלוגים ראיתי את השת״פ הזה)

2. הסיפור הוא האפליקציה SNKRS של נייק - אין כאן מקריות, החברה לא סתם בחרה להשיק את המהדורה המוגבלת הזו עבור חברי האפליקציה ולא עבור כל הלקוחות שרשומים לאפליקציית נייק פלוס או לכלל האנשים. יש כאן הצהרה ברורה ומכוונת ששמה פוקוס על האפליקציה, מסמנת אותה כיהלום שבכתר ומעודדת אנשים להירשם ולהפוך לצרכנים כבדים (על מנת לקבל את ההזדמנות לשים יד על שת״פים מסוג זה. למי שלא מכיר, האפליקציה מיועדת לצרכנים כבדים של סניקרס שיכולים לזכות באחד מ- 50 זוגות סניקרס במהדורה מוגבלת והם נבחרים לפי רמת המעורבות שלהם באפליקציה).

3. הקמאבק של בתי הקולנוע - הקולנוע, שחטף חבטה חזקה מאוד בקורונה, נכנס להילוך ראשון ושולף את כל הארנבים מהכובע. דרך מצוינת לייצר מועדות לסרט בקרב הקהל הצעיר, היום לא מספיק שיש כוכבים מפורסמים בסרט (לברון ג׳יימס), צריך לייצר באז נוסף שיעורר התרגשות ויגרום לצרכנים לפקוד את בתי הקולנוע. וכן, מצחיק שזה דרך קונסולת משחק (שהכי לא מעודדת צרכנים לצאת מהבית).

שבת שלום ולהתראות לערכה שבחיים לא תגיע לידיי.


18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page