מכירים את זה שראיתם סדרה שאתם אוהבים ואז אתם רצים לגוגל לנבור עוד על הסדרה, על השחקנים וכו׳. אז במיוחד עבורכם נטפליקס השיקה את Tudum (כמו הסאונד של הפתיח של נטפליקס), אתר שמרכז את כל המידע אודות הסדרות, ראיונות עומק, מאחורי הקלעים, מידע על סדרות עתידיות, המלצות לסדרות בהתאם לתוכן שאתם קוראים ועוד שלל מטעמים.
כמה תובנות:
1. נתחיל מהדברים הקטנים - הרעיון לקרוא לאתר Tudum שהוא התרגום המילולי לסאונד הפתיחה של נטפליקס הוא לא פחות ממבריק. יש בעלות על הסאונד ועכשיו יש גם בעלות על המילה שהיא הסאונד. קטן, חכם ויצירתי.
2. גן סגור - אז נכון שהמתחרה הגדול של נטפליקס הוא שעות השינה, אבל יש להם עוד מתחרים מכובדים (אמזון, דיסני, HBO) וכל אמצעי שיאפשר להם לגרום לצרכנים שלהם להתמכר, להאריך את חווית הצפייה הוא לא פחות ממתבקש. וכמובן שאם לעשות זאת אז זה רק בבית, שבו יש להם שליטה ויכולת להכיר עוד יותר לעומק את הקהל שלהם.
3. קהילה - יש כאן הזדמנויות מצוינת עבור נטפליקס לדבר עם הצרכנים שלהם, הפלטפורמה הזו יכולה בקלות להפוך לקהילה מוצלחת של אוהדי נטפליקס וקהילות ,כפי שכולנו למדים, הן חלק מאוד חשוב מבניית מערכת יחסים עם הצרכנים המאפשרת לשמור על קשר רציף עם הצרכנים ולהיות כל הזמן ב TOP OF MIND שלהם
4. תחליף לגוגל - לנטפליקס אין את המידע שלגוגל יש על מה הצרכנים שראו סדרות בנטפליקס מעוניינים לחקור יותר לעומק, כאן בעצם היא לוקחת את השליטה מגוגל (בקטנה כן, זה לא באמת שהיא הופכת להיות גוגל) אבל היא מעבירה את החיפושים מגוגל אליה. מה זה נותן לה? המון, היכולת להבין מעבר לצפיה בסדרות איזה תוכן מתאים, במה אנשים אוהבים להתעמק, יש כאן פסיכולוגיה שלמה שיכולה לשרת אותם בעתיד בהכנת תוכן.
והנה עוד 2 תהיות שעלו לי:
א. מה זה יעשה ל-IMDB ול- Rotten Tomatoes אתרי דירוג הסרטים/סדרות, האם זה ישפיע להם על הטראפיק (וכן אני יודעת שזה לא רק מדרג את נטפליקס, אבל נטפליקס היא נתח משמעותי מעוגת התוכן)
ב. איך משלבים את כל היופי הזה בפלטפורמה של הטלוויזיה, כלומר,לא באתר נפרד, היום יש מאחורי הקלעים אחרי סרטים, יש כאן הזדמנות להאריך את חווית הצפייה באמצעות שילוב התוכן בטלוויזיה. https://www.netflix.com/tudum
Comentários