הו, סוף סוף. ארוחת ילדים למבוגרים! מקדונדלס בקד״מ סופר מגניב עם Happy meal שמיועד למבוגרים. הרעיון - שת״פ עם Cactus Plant Flea Market שזה מותג אופנה היפסטרי שכבר עשה שת״פ עם קניה ווסט, שמשיק 4 בובות נוסטלגיות של מקדונלדס; Grimace Hamburglar, Birdie ועוד דמות חדשה שהם יצרו. את הארוחה ניתן לרכוש לתקופה קצרה ומי שרוכש דרך האפליקציה נכנס להגרלה לזכות במרצ׳נדייז של המותגים.
כמה תובנות:
1. מבוגרים רוצים להיות ילדים- התובנה הבסיסית ביקום, אנו קונים את הצעצועים שאנו נשמח לקבל עבור הילדים שלנו וגם נהנים לשחק איתם. אין דבר מגניב יותר מארוחת ילדים ועוד יותר מגניב שעכשיו גם מבוגרים יכולים לדרוש אותה (תכלס, זאת בדיוק אותה הארוחה רק עם פנייה שיווקית למבוגרים).
2. נוסטלגיה - הדרך הקצרה והבטוחה להצליח בסוג כזה של מהלכים, להחיות דמויות עבר ידועות ולתת להן טוויסט מודרני. מדובר כאן בפריט שבוודאי יהפוך במהרה לפריט אספנים ויימכר באלפי דולרים באיביי.
3. בובות זה כלי שיווקי חזק- אם לא שמתם לב, בובות הפכו להיות כלי שיווקי חזק מאוד בשנים האחרונות. המותגים לדעתי שעושה הכי הרבה רעש הם לגו עם הדמויות שלהם וכמובן funko שהדמויות הנמוכות והחמודות שלו הפכו להיות שם דבר שמקבל פרשנות לכל סרט/סדרה ואפילו אליזבת המלכה קיבלה זה עתה בובה חדשה. בובה מביאה איתה חיבור רגשי שחרוט בזכרוננו מילדות וקל לנו להתחבר למוצר מסוג זה, היא גם יכולה לשרת אותנו למשחק (עבור הילדים, כן?) וגם הופכת להיות רהיט יפה בבית.
*הדבר היחיד שמטריד הוא החזרה לבובות מפלסטיק (אני מניחה שמזה הן עשויות) אחרי שאנו עדים לכך שהם עושים מעבר למתנות מנייר (בכל אופן בישראל) שאני מניחה שזה חלק מהרצון לשמור על כדור הארץ. לפחות זאת מהדורה מוגבלת, נתנחם בכך.
ddit
Comentarios