הנה מגיעים השת״פים השווים באמת. רשת מכוני הכושר theorangetheory הכריזה על שת״פ עם אפל. בשלב זה מדובר בטיזר ואין יותר מידע , אבל די ברור שזה יהיה עם השעון של אפל. מילה על המכון- יש להם שיטה של להיות בדופק מטורף במשך 20 דקות מתוך 60 של אימון והם קוראים לזמן הזה the orange zone, וגורסים שזה משנה את החיים. 1/3 מהמשתמשים שלהם בעלי שעון של אפל. כמה תובנות 1. ששני מותגי יוקרה משתפים פעולה כולם נהנים כי שני הגופים עובדים ביח״צ לקהלים שלהם וזה יותר יעיל ממאמץ של גוף אחד 2. מיתוג - כל אחד יכול לעבוד על הפלטפורמה של אפל ולהמציא פיתוח, אבל החוכמה בעולם שלצרכן לא אכפת יותר ממותגים היא למצוא חיבורים שיבנו את המותג ויצרו בולטות 3. טכנולוגיה היא ה retention החדש, אם אתה מביא הצעת ערך טכנולוגית שווה ללקוח, שירות שהוא מתמכר אליו , הוא כנראה יהיה שלך להרבה זמן 4. מי אם לא קהל הספורטאים , המכור מראש, לאמץ שירותים כאלו. אם כבר להתנסות אז ללכת על בטוח 5. בהצלחה לכתבה -
ddit
コメント