לולו למון משיקה מודל מנוי חודשי
- ddit
- 9 בדצמ׳ 2018
- זמן קריאה 1 דקות

אחת הדרכים לייצר נאמנות בקרב צרכנים היא באמצעות מועדון לקוחות. אנחנו רואים יותר ויותר מודלים של מנויים חודשיים ללא התחייבות במחיר קבוע שמקנים הטבות לצרכנים. כולם מעתיקים מאמזון פריים שהמודל שלה עובד כך שהמנויים שלה רוכשים פי 2 מוצרים מצרכן שנכנס לאתר שלהם. אז הנה דוגמא נוספת של מותג הספורט lulu lemon שהשיק בקנדה פיילוט לשירות מנוי חודשי. תמורת 128 דולר הצרכן מקבל מכנסים חינם, כניסה לשיעורים ומשלוח חינם לרכישות אונליין. א. מועדון מנויים מאפשר למידה מדויקת על הצרכן בגלל הדאטה שנאסף ב. חוסך משמעותית במדיה - כי ניתן לפנות אליו בדיוור בחינם ג. מייצר נאמנות - מועדון שעובד נכון גורם לצרכן בראש ובראשונה לחפש את ההטבות אצלו לפני שיוצא החוצה ד. פרסונליזציה - הרבה יותר מדויקת וחכמה שמצטרפים למועדון לקוחות לכתבה - https://www.businessinsider.com/lululemon-tests-amazon-prime-style-membership-program-2018-12?fbclid=IwAR1-L2p3G4oKEN8BZbmewXTmvbk9d6yvgw7NG9mSX-_0GsLWy4QTD_l6qKI
コメント