לגו השיקו לקראת כריסמס את ערכת הסרט Home Alone, למי שלא מכיר/ה (אני בספק שיש כזאת יישות בפייסבוק, אולי באינטסגרם וטיקטוק), מדובר בסרט קאלט בכיכובו של מקולי קולקין שנשכח בבית ומתמודד עם זוג פורצים שמנסים לפרוץ לביתו.
מה בערכה?
הבית עצמו - הכולל מגוון החדרים, כולל דיוק לפרטים הקטנים כמו הטרנטולה של אח של קיוון, תמונות משפחתיות וכל המלכודות שקיין עשה בהם שימוש כדי להפחיד את הגנבים.
הוואן - הרכב המסחרי של הגנבים שמנסים לפרוץ לבית של קווין.
בית העץ של קווין וכמובן 5 הדמויות המובילות בסרט- קיוון, אמא שלו, זוג הפורצים ומרלי הזקן.
החיסרון: מחיר הערכה יקר ועומד על 250 דולר (אבל מן הסתם זה פריט לאספנים ולכן יכול להיות מוצדק), מניחה שזה יהיה sold out בשנייה.
כמה תובנות:
1.ללכת אחורה ולא קדימה - רעיון נפלא לקחת סרט קלאט מהעבר ולעשות לו קאמבק, הפנים של כולנו לעתיד, כולל של לגו והנה יש כאן חשיבה קצת שונה ומערננת.
2.קהל המטרה - הפעם הם לא פונים לילדים אלא להורים שלהם, אפילו ניתן לראות זאת במסר הפרסומי שלהם (מצורפת תמונה) - Adult's Welcome. כך הם בעצם הופכים את הקהל המשני שלהם, בדר״כ, לעיקרי.
3.משפחתיות - הסרט יושב בול על חשיבות המשפחה ולהיות ביחד לחג, לא במקרה הסט הזה מותאם לחג הכי משפחתי שיש בארה״ב, כריסמס.
4.שימושיות - הסט הזה מעודד את הצרכנים שלו לשחזר סצינות מהסרט מה שהופך את המשחק הקלאסי של לגו למשחק חדש שיכול להיות מאוד ויראלי.
5.החברה החביאה דמות של קוין באתר שניתן לחפשה ולזכות בבערכה - חיבור מקסים ומדויק לסרט, כי בסרט קווין כל הזמן מתחבא מהגנבים.
יש כאן אוסף של רעיונות קטנים שנרקם לערכה גדולה ומגניבה מאוד. החוכמה היא לדעת לייצר את הרעיונות השיווקיים האלו ולהפוך מוצר נחמד למהמם.
Комментарии