אז טיקטוק הכריזו לא מזמן שהם נכנסים לעסקי ״מטבחי הרפאים״ ומשיקים שירות של take away מבוסס על מתכונים ויראלים.
כרגע מדובר על מהלך שיווקי ולא עסקי, באמת? או שזאת רק דרך להקטין את הלחץ שעלול להגיע מהמתחרים בענף המסעדנות. ואיך זה שחברת מדיה מחליטה ללכת לעסק מאוד שונה מה DNA שלה. את התשובות לשאלות האלו ניתן לקרוא בטור החדש שלי
https://www.themarker.com/blogs/ariella-danielli/BLOG-1.10496291?fbclid=IwAR28ZmXfiQNaMWprbiViwwZUBG34DorIiI2VNJJUVcXrseVmwsqHk9SOEvI
Comments