כוחו של אגריגטור. חברת footlocker אחת החברות המובילות בשוק נעלי הספורט והסניקרס נמצאית בבעיה. היא מבינה שהתחרות מאוד קשה, מותגים עושים עבודה עצמאית נהדרת,גם בלעדיה, והחברה צריכה לחשוב על איך היא נשארת רלוונטית. הפתרון- להפוך למכון מחקר/אינקובטור לטרנדים בעולם הנעלת הספורט. מה הרעיון- האינקובטור יעזור לחברות ההנעלה לקבל ידע וכלים לפתח את הנעל הבאה כי הוא מכיר מעולה את המגמות והצרכנים. כמו כן, האינקובטור מציע מנטורינג למעצבים צעירים ומלווה אותם בלמידה של השוק ואם הם מספיק מוכשרים אולי יזכו לעצב לאחד המותגים המובילים סניקרס. כמה תובנות: 1. כוחו של אגריגטור- לאגריגטור יש המון כוח כי הוא רואה את התמונה המלאה, הוא נוגע כל יום בצרכנים ויש לו יכולת להשפיע על מכירות ואף על מגמות. 2. ידע- שימו לב איך ידע הופך לבינזס חדש. כתבתי על סטארבאקס שמציעה שירותי ענן ועכשיו footlocker מרחיבים את שירותיהם כי אחרת אין להם שום יתרון תחרותי. 3. סגירת כל הפינות- לא סתם הם מציעים גם שירותי מנטורינג. זה נותן להם שליטה על הטאלנטים של הענף שיודעים לזהות טרנדים עוד לפניהם ולנצל את זה. 4. הזדמנות למותגים- אדידס מייד קפצה על ההזדמנות וכבר עושה פרויקט עם החברה על הדפסה בתלת מימד. מדהים לראות איך אתה מצליח להישאר רלוונטי בשוק תחרותי ממקום לא צפוי. לכתבה - https://www.fastcompany.com/90381188/inside-foot-lockers-bananas-plan-to-survive-in-post-mall-america?partner=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR139rKvQixK-ArK-C0SvuBKvr-FVvk0BGqF4jN5YcWHDNWBxA_zb4Xyg9Q
ddit
Comments