הנה ניסוי מעניין, מעצבת התכשיטים Marla aharon השיקה vending machine שמוכר צמידים יוקרתיים בשווי 1000 דולר. על המכונה מופיע מסך שהצרכן יכול לראות את הדגמים, הוא משלם בכרטיס אשראי ומקבל קופסת מתנה עם התכשיט מהמכונה. המכונה מוצבת כרגע בסוהו בחנות התיקים היוקרתית mz wallace. א. האם זה גימיק או השוק בשל לשלב הבא של שירותים ממוכנים ב. האם זה משנה את צריכת מוצרי היוקרה והופך אותם לנגישים יותר ג. זאת הזדמנות להכניס מוצרים לעולמות תוכן מאוד שונים באמצעות ה vending machine שהופכת לסוג של חנות בתוך חנות לכתבה - https://www.fastcompany.com/90299476/this-luxury-vending-machine-dispenses-1000-diamond-encrusted-pendants?partner=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feedburner+fastcompany&utm_content=feedburner&fbclid=IwAR1DqtmcbKhiCU0NmCIUEiCsPdo5dHrNyWo28C5dN2arCBGNGTUxcw9Ekms
ddit
コメント