טוב, אם יש מישהו שתדע לתת פייט למשהו זאת גוגל. אז היא החליטה שזירת התיירות היא דבר ששווה להתאבד עליו ובמהלך השנים היא כל הזמן נגסה בשוק באמצעות פיצ׳רים של הזמנת מלון, מסעדות, טיסות וכו׳. ועכשיו היא אורזת הכל למקום אחד שנקרא google travel ומבטיחה שבקרוב היא תכניס ל maps את האפשרות להזמין טיול. כמה תובנות: א. הכוח של אגריגטור- לגוגל יש את כל המידע אצלה ולפעמים צריך לדעת רק לארוז הכל יחד כדי לתת מוצר חזק ומדויק ב. התחרות- זה מאלץ את כל המתחרים לחשוב על פתרונות ושירותים חדשים כי בסוף כל האנרגיה שתצא על קידומים תגיע לכיס של גוגל וזה לא פתרון לאורך זמן, you feed the beast ג. ההזדמנות- כמו בכל דבר צריך לחפש את החורים, לנסות למצוא פתרונות למשל בפלטפורמות אחרות (פייסבוק, אינסטגרם). לחשוב על שיתופי פעולה מנצחים (למשל לחבור לכמה חברות תעופה ויחד להציע שירותים). לאתר-
ddit
Comments