שירותי בריאות עד הבית תופס תאוצה בארה״ב.של שירותי. הנה דוגמא מעניינת. הסטארטאפ modern fertility גייס זה עתה 15 מיליון דולר לטובת בדיקת פריון בדואר. מדובר בערכה עם מחט שאת דוקרת את האצבע מניחה טיפת דם, הדוגמא נשלחת למעבדה שבודקת את רמת ההורמונים המעידים על פריון (amh), סה״כ בדיקה של 8 הורמונים, שחוסכת לך את הצורך ללכת לרופא פיריון שרק אז שולח אותך לבדיקה. כמה תובנות: 1. אוטומציה -כל התהליכים מקצרי הדרך האלו מאפשרים להסיר חסמים אצל צרכנים שרוצים להמנע מללכת לרופא ובדיקה פשוטה כזו תעודד אותם להיבדק ביתר קלות 2. מודעות רפואית- היום זו בדיקת הורמונים אוטומטית, מחר זה עוד אלף מחלות. היד הקלה על ההדק עלולה לייצר מצב הפוך של חרדה אצל צרכנים שיתחילו לעשות אין ספור בדיקות כי הכל נגיש וזול יחסית. ואז הם יעשו לעצמם את הפרוגנוזה ויהפכו לרופאי גוגל. צריך למצוא את האיזון. 3. דאטה- זה מה שמסתתר מאחורי הבדיקות האלו. לא האוטומציה. בסוף חברות כאלו תשבנה על דאטה יקרת ערך לטובת מחקרים. כזו שמפולחת ברמת רזולוציה מאוד גבוהה ושווה המון כסף. לכתבה- https://techcrunch.com/2019/06/11/modern-fertility-raises-15-million-to-sell-its-hormone-tests-and-gather-more-fertility-data-from-its-users/?fbclid=IwAR0YPoEPd7CxfWF4KArvGJhfDlinaNWikmEtI5MvyhhO8TB5VeF1IICzAXg
ddit
Commentaires