עכשיו הגיע התור להשתלט על הקהל המקצועי. אמזון החליטה לקחת נתח שוק ממוצרי הטיפוח עבור ספרים/יות וקוסמטיקאים/יות. היא השיקה באתר אמזון פריים קטגוריה חדשה שנקראית Amazon professional beauty store בו היא מוכרת את המוצרים במחירי תחרות לספקיות הקיימות בשוק. על מנת ליהנות מהשירות יש לפתוח חשבון עסקי או לצרף תעודה של ספר/ית או קוסמטיקאי/ת מוסמכת. כמובן שברגע ההכרזה מניות החברות המתחרות ירדו. כמה תובנות: 1. איפה ההזדמנות- שמפלצות כאלו בולעות מתחרות, זהו מקומם של כל העסקים הקטנים עם מוצרים ייחודים ושונים שיכולים עוד לשרוד. למשל עולם המוצרים הטבעיים ללא חומרים הורסי איכות הסביבה. או חברות שנותנות שירות נוסף שלא כלול בשליחויות, למשל הדרכות מקצועיות, מידע, בקיצור כל מה שאמזון לא 2. דאטה- איסוף דאטה לפי עיסוק, עוזר לאמזון להכיר מעולה את השוק המקצועי ולדעת לחבור עוד לפני כולם לספקים שיכולים לספק את הפתרון הבא. 3. מידע- תחשבו שאתם איש מקצוע שנכנס לאתר ורוצה לרכוש שמפו מסוים ואז מגלה למשל מה הכי נמכר, או מי קנה את זה גם קנה את זה. זה מאפשר לך בעצם להכיר טוב יותר את השוק במקום שבו סטטיסטית יש ייצוג עצום של הקולגות שלך. לאתר-
ddit
Comments